torstai 26. marraskuuta 2015

Muutama maha- ja napakuva rv 30

Muutama masukuva tähän väliin viime viikolta, kun starttasi rv 30. Laiskasti olen jaksanut mahasta kuvia ottaa, kun edellisistä oli jo varmaan pari kuukautta aikaa
Mun maha on tosiaan ihan pallo ja napa pullahtanut jo aikoja sitten ulos.



Mun napa osoitti pullahtamisen merkkejä jo loppukesästä ja syyskuun alussa otin edellisen kerran kuvan navastani. Silloin se oli jo selkeästi vähän pullahtanut ulos kuopastaan ja toivoin, ettei se pullistuisi enempää -->
Oli siis turha toive, ettei napa pullahtaisi. Mielenkiinnolla seuraan miten sille käy raskauden jälkeen... Ihanasti on raskauden aikana myös tullut tuollaisia hentoja vaaleita karvoja alavatsaan. En ainakaan ennen raskautta huomioinut, että mulla noin pitkiä ois siellä kasvanut tai sit vaan nyt korostuu paljon selkeämmin :D

Linea negra mulla myös on nyt navan yläpuolella alapuolen lisäksi, mutta se ei valitettavasti tahdo erottua noista kuvista. On sen verran himmeä, etten ole saanut sitä selkeästi ikuistettua kuviin. Navan alle Linea negra piirtyi jo ihan alkuraskaudesta oisko ollut rv 6+ jälkeen ja nyt tuohon navan yläpuolelle on tullut vasta rv30 kieppeillä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti